Wölflistufe

Raphael Favrod / Zazoo

Hallo Zäme

Ich bi dr Zazoo odr au Raphi und bi syt 2004 in de Pfadi Rynach. Solang bini deby wills eifach so tolli Erläbnis an de Aktivitäte und in de Lager git das me eifach nit ufhöre will.

Und im Leitigsteam zleite isch ebbis vom töllste vorallem in de Lager wenn me eifach mol 2 Wuche dusse isch und d Natur echli cha entdecke. Nebst de Pfadi bin ich no in de Usbildig zum Informatiker und spiel American Football bi de Gladiators z Basel in de Herremannschaft.

Gabriel von der Crone / Hammy

Mi Name isch Hammy
Ich bi sit 2007 in dr Pfadi und sit 2013 Wölflileiter. Nebe dr Pfadi giz no tuusig Sache wo ich mache will: d Welt entdecke, im Lotto gwünne, zum Mond fliege, usw. Wie ihr sehnd, bini sehr abentürluschtig und für jede Spass z ha.

Markus Christen / Kermit

Gina Rickli / Acara

Hallo mi name isch Acara/Gina

Mi name bedütet Hilfsbereitschaft und Liebi.
Ich bi sit em joor 2011 in de Pfadi. Ich bi Leiterin bi de Wölf und freu mi sehr.
Usser pfadi spiel ich au no Fuessball imene Verein. Ich gang momentan ans gymnasium.